2011. december 10., szombat

Ima:A Hit mélysége

                                                                           
A szükség órájában csak kiáltsatok hozzám bizalommal, és közelebb vagyok hozzátok, mint bármikor máskor. Minden gondolati kapcsolat közelebb hoz, mert én szellem vagyok, melyet a legkisebb egységben is magatokban hordtok. Ezért, ha szivetek mélyéből hozzám káltatok, az a szellemi szikra hangja bennetek, mely hozzám, az örök Atya szellemhez törekszik, mely elválaszthatatlan tőlem - és aki így von magához engem.Mindig közel vagyok hozzátok, de csak akkor érezhető, amikor akaratotok tudatossan tör felém, és jelenléemet kéri. Úgy éreztek engem, hogy bensőtökből kiindulva nyugalom áraszt el , melynek alapja a bennem és segítségemben való szilárd hit.Szükségben kiáltsatok hozzám, és meghallgatlak benneteket,ha hiszitek, hogy én létezem, hogy szeretlek benneteket, hogy hatalmam és akaratom számára semmi sem lehetetlen, akkor kiáltásotok is szívből érkezik. Minden kételkedés nélkül várjatok a segítségemre, mert kérésteket teljesítem, és segítséget kaptok.Viszont minden kételkedés gyengíti a hit erejét, és ekkor lehetetlenné teszitek, hogy a szellem bennetek működhessen- magatok gátoljátok magatokat, hogy az Atya szellemhez törekedjetek. Ilyenkor nem is közvetíthető az erő, mely tőlem a szellemi szikra által átömölhetne hozzátok.A valóban hívő gyermekeket a magaménak mondom, ők korlátlanul bíznak az Atya szavában: átadják magukat minden szükségben és veszélyben, nem aggódnak, és nem kicsiny hitűek, mert a szerető Atya védelmében tudják magukat. A hitnek ilyen mélysége igen erőssé tesz szellemben benneteket, minden földi és szellemi szükségnek gátat vet. A rendíthetetlen hit lehetővé teszi az állandó, érezhető jelenlétemet, és akadálytalan munkálkodásomat. Akkor nyílvánvaló lehet működésem, létrehozhatom a lehetetlent, mert a mély hit az erő olyan teljességét hozza mgával, mely által az ember maga , vagy a szellemi erő legyőz mindent, ami gondot okoz. Higgyetek a segítségemben, és mindig megkapjátok a segítséget, hitetek által engedjétek magatokba ömleni erőmet, hogy a bennetek lévő szellem nyugalmat és biztonságot adhasson. Mert ti megszaporodott erőtök tőlem van, a lényemből folyik, így tehát a hitetek ereje és kiáltástok bensőségessége szerint vagyok bennetek és nálatok.Soha nem értitek meg a Földön, hogy én vagyok ez a szellemi szikra bennetek, a szeretet, erő, világosság. Mindez egy, tehát folyton jelenlévő vagyok, ahol bennetek a szellem működni tud, ahol szeretetet gyakroltok, és én mint erő és világosság felismerhető vagyok. Mert ha mindezt megértenétek, már nem tudnátok kételkedni. Azért fáradozzatok, hogy megértsétek: kérjétek ki a bennetek lévő szellemi tanácsát, hogy oktasson és magyarázatot adjon gdolgokról, elyek még nem világosak, amit nem értetek.A bennetek lévő szellem megtanít titeket. Újra csak én vagyok aki tanít, aki magához akar vonni benneteket, és az igazságot hozza, hogy hozzám találjatok, hogy érzékszerveiteket a szellemire irányítsátok, és vágyakozzatok rá, hogy kapcsolatot teremtsetek az Atya - szellemmel. Ekkor hitetek mindig mélyebb és erősebb lesz, állandóan és folyton felismertek, állandó jelenléeet érzitek, és teljes nyugalommal átengeditek magatokat nekem és vezetésemnek. Ekkor valóban helyes vezetést kaptok ezen a Földön, a helyes úton jártok majd, mely elvezet az örök hazához, és célotokat biztosan eléritek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése