2011. december 30., péntek

Pozitív megerősítések

                                                                             
Életünk minden perce megszentelt perc, egy a soha nem ismétlődő , a létáradatában folyamatosan felénk áramló lehetőségek közül. Bármely perc lehet a megvilágosodásunk perce! A megeresítéseket mindig jelen időben, feltétel nélkül, pozitívan fogalmazzuk meg.Pozitív gondolkodás az, amikor a céljainkra figyelünk, arra koncentrálunk, amit valóban el akarunk érni.

  • Mindennap, minden szempontból jobban és jobban és jobban vagyok.
  • Minden könnyedén, erőfeszítés nélkül jön el hozzám.
  • Fénnyel és szeretettel teli, sugárzó lény vagyok.
  • Természetemnél fogva tisztán látó vagyok.
  • Életem tökéletessé válik.
  • Megvan mindenem, hogy élvezhessem, ami itt és most történik velem.
  • Ura vagyok életemnek.
  • Már bennem van minden, amire szükségem van.
  • Szívemben tökéletes bölcsesség honol.
  • Egész és teljes vagyok önmagamban is.
  • Szeretem és becsülöm magam olyannak, amilyen vagyok.
  • Minél jobban szeretem magam, annál több szeretetet tudok adni másoknak.
  • Szerető, kielégítő és boldog kapcsolatokat vonzok életembe.
  • Szeretem a munkámat, és bőséges erkölcsi és anyagi elismerés a jutalmam.
  • A teremtett energia nyitott csatornája vagyok.
  • Önkifejezésem igazán lendületes.
  • Mindig pontosan és világosan fejezem ki magam.
  • Most van elég időm, energiám, bölcsességem és pénzem, hogy minden vágyamat teljesítsem.
  • Mindig a megfelelő helyen vagyok, a megfelelő időben, és sikerrel végzem az épp megfelelő tevékenységet.
  • Jó érzés hogy megkapok mindent, amit szeretnék.
  • Az Univerzum végtelen gazdagságából korlátlan mennyiségben részesedem.
  • A bőség természetes állapotom. Most elfogadom.
  • A végtelen bőség most szabadon áramlik életembe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése