2011. december 28., szerda

A Teremtés Imája

                                                                               
  • Én (…. neved…) hiszem és tudom, hogy a felsőbb énem megtisztítja előttem az utat, még akkor is, amikor úgy tűnik nincs is út.
  • Én (…)hiszem és tudom, hogy a felsőbb énem felügyel és vezeti minden tervemet- beleértve az egészséget, boldogságot, jóllétet is.
  • Én(…) kijelentem, hogy szent létező élőlény vagyok és megértem egy csodálatos társra, az egészségre, a bőségre és az önmagamra találásra. A most-ban élek –és minden megoldást itt találok, ami a kapcsolataimra is vonatkozik.
  • Tudom, hogy a születésem előtti próbákat előre elterveztem és megterveztem a megoldást is hozzájuk –mert a kreativitás és a teremtés az isteni életem része. Tudom, hogy mindenre meg van a megoldás, ami életemben eddig problémát okozott!
  • Én (….) kitörlöm eddigi életem szerződéseit, fogadalmait, amik nem vittek előre és elengedek minden félelemmel teli elmúlt pillanatot, főként azokat, amelyek betegséggel, magánnyal, szegénységgel, összefüggő gondolatok vagy tettek!
  • Én (….) felszabadítom magam minden teher, bűnvád és szerződés alól, amit félelemből, féltékenységből vagy a megalázkodás elkerülésére kötöttem.
  • Én (….) megbocsátok és elengedek, minden tudatos és tudatalatti fogadalmat, ami gátolja önmagam megélését és a boldogságomat.
  • Én (….) kijelentem, hogy a megfelelő helyen és időben vagyok a megbocsátáshoz, a feloldozáshoz, az egészséghez, a gazdagsághoz és a társam megtalálásához.
  • Ezért én (…. ) kijelentem, hogy a szívemre hallgatok, és azt teszem, ami melegséggel, jó érzéssel tölt el – olyan munkát, kapcsolatokat, életkörülményeket teremtek és olyan lépéseket teszek, amit a szívem diktál.
  • Döntésem, amely a megbocsátásról és elengedésről szól, kiterjed minden negatív hatásra, emberre, körülményre, amely akadályokat gördít elém utamon és elbizonytalanít. Tudom, hogy ha a szívemre hallgatok semmilyen rossz energia nem hat rám.
  • Ezért felveszem a kapcsolatot a testemmel, a gondolataimmal és sejtszinten azonosnak vallom, magam velük-ezért együttesen hatástalanítjuk a testi betegségek folyamatait és visszaállítjuk az egészséget, a testben és a lélekben.
  • Én (….) hatással vagyok a DNS-emre és minden egyes sejtre, szervre, a mentális érzelmi és szellemi megfiatalodásra
  • Szeretem a Földet és a saját létezésemet- megértem a z egység célját, hogy az békét, egészséget és szeretetet hoz minden élőlényre.
  • Én (….) tudom, hogy csak a jó dolgok áramlanak hozzám- része vagyok a mindenségnek és annak részeként tökéletes vagyok – semmilyen emberi szó nem változtathat ezen, mert Vagyok, Aki Vagyok! Egy vagyok a Mindenséggel!
  • Én (…) ezen túl minden változást félelem nélkül fogadok! Gyakorolom a megbocsátást és az önszeretetet – a mások elfogadását és a szeretet áramoltatását.
  • Én (….) képes vagyok megteremteni a szívem által, a legmagasabb energiát –ami lehetővé teszi számomra, hogy minden tudás a fejlődésem érdekében megtaláljon és ezt a tudást megoszthassam mindenkivel. Ez vezet majd tovább, hogy az anyagi eszközöket és forrásokat is megtaláljam, amivel beteljesíthetem életcélom, hogy bőségben éljek és mindezt megoszthassam másokkal is.
  • Én (….) hiszek a teremtő erőmben, Isteni mivoltomban, hogy a saját életem az Isteni Terv szerint készült és minden rendelkezésemre áll, hogy befelé figyeléssel megleljem önmagam, céljaim, társam, gazdagságom, boldogságom, egészségem – vagyis a saját félelemmentes életutamat. ÁMEN

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése