2012. július 28., szombat

Amikor összeomlik a Világod!

                                                                           
Borzasztó érzés megélni,..amikor felépítesz magadban valamit,..és úgy érzed semmi nem billenthet ki ebből az állapotból,..erős vagy,Hittel teli,...van önbizalmad,....tudod,hogy mit akarsz,...és tényleg úgy vagy vele,mert úgy is érzed,hogy semmi nem tud ebből az állapotból megingatni!!....és még is,úgy éreztem,hogy a Hitem erős,aztán rájöttem,hogy mégsem,...így utólag örülök,hogy megtörtént,..de ebbe nekem egy kicsit bele kellett "halnom",hogy újjá tudjak születni!!Borzalmas érzés amikor meginogsz a hitedben,..mert borzalmak sorozata történik veled,....semmi sem sikerül,...bármi amibe belefogtam minden tiszta káosz,..és szerencsétlenség,....közeli család,és ismerősök távozása,amiket nem tudtam megemészteni,és feldolgozni,...pedig könyörögve kértem,hogy segítsenek,....igen könyörögtem!!Ma már tudom,hogy ezt nem szabad!!(Mert a könyörgés félelemmel van teli,..és azzal nem fogjuk elérni amit akarunk!!)Rettegésben,és félelemben éltem az életem,...ez kb 4 éve történt!!Depressziós tüneteket vettem észre magamon,...amit nem akartam elfogadni magamban,...és ez még jobban arra motivált,hogy ebből kiszedjem magam,...bár tudtam,hogy borzasztó nehéz lesz!!Kínlódtam,...és sajnáltattam magam,hol jobban,hol kevésbé voltam jól,....félelmeim olyan erősek voltam,hogy szinte szenvedtem tőlük,..és az állandó rossz gondolatok!!(Pl:te mindig így fogsz szenvedni,...te ezt érdemled,boldogtalan leszel,a fenti világ téged nem szeret stb...)...és én ezeknek a hangoknak hittem,....borzalmas volt!!...és most is borzalmas ezt az időt felidézni,de gondoltam leírom,hogy hátha nektek is segít,..és ha hasonló helyzetben vagytok éppen,...akkor talán segíthet másként megélni a jelenlegi helyzeteteket!!...és ami borzalmas volt számomra az,hogy akárhányszor kértem az Égi segítséget,úgy éreztem,hogy semmit sem segítettek,hogy magamra hagytak,....pedig azelőtt mindig éreztem,hogy kapok segítséget a kérésemre!!De abban az időben valahogy semmi sem úgy jött össze,....kértem,hogy adjanak jelet,..vagy erőt nekem,...segítsenek ki ebből az állapotból,....sírtam,..és könyörögve kértem őket,hogy csináljanak valamit,...és semmi változás,..csak szenvedés!!Totálisan elveszítettem a bizalmam,....kétségbe vontam azt,hogy létezik ez a világ,..mert ha létezne,..akkor igen is segítene,..mert ha van Isten,..az tuti,hogy nem hagyná,hogy ennyit kínlódjak!!....és dehogy is nem,..hagyta!!...és mindent csak is az én érdekemben csinált,...azért,hogy fejlődjek,hogy rájöjjek a miértekre,hogy a saját gondolataim mennyire befolyásolnak!!Hálával tartozok a Fenti világnak,..és az Angyaloknak,hogy erre rájöttem!!.....de nem volt egyszerű,...az már biztos!!Ma már nem az az ember vagyok aki voltam,...és soha nem is leszek az!!...és nem is akarok!!Sokat kell még tanulnom,....rengeteget kell fejlődnöm,..de úgy érzem haladok!!Nagyon sok erőt kapok tőletek,..akik az oldalamon vagytok,....azzal,hogy olvastok,...és segíthetek nektek bármiben is!!Mindig is a teremtés,..és a gondolatok világa érdekelt,....több évvel ezelőtt is,...ez a téma állt hozzám nagyon közel!!....és lám,..egyszer csak lett egy ilyen blogom ami ezzel a témával foglalkozik,..és esetleg az én írásaim,és tapasztalataim ahogy megéltem,....hitet,és reményt adhat másnak is!!Hihetetlen jó családom van,..és barátaim,nem is kívánhatnék jobbat az életemben,nélkülük az én világom szegényebb lenne,...és ma nem is itt tartanék ha ők nem volnának mellettem,...és nem segítettek volna nekem!!....és teszik ezt ma is!!Bár sokszor nem is tudják,...de nagyon sokat tanulok tőlük!!....azzal,hogy nyitott szemmel járok,..felismerem a hibáimat,..és sokszor a másik emberben találom meg a saját magam gyengeségeit!!.....ez olyan érdekes!!Nehéz ez az út,..és nagyon hamar ráléptem 19 voltam akkor,...és még is ezek a dolgok kötöttek le,..és ez ma sincs másként!!Sokszor vagyok az emberek lelki támasza,....és próbáltam akkor is az emberek támasza lenni,..amikor belül sérült volt a lelkem!!Igen,..és volt akinek akkor is tudtam segíteni,..mert talán akkor nem magamra koncentráltam!!Volt aki megérezte,és tudta,hogy nem vagyok jól,..van aki nem látta,hogy én is segítségre szorulnék,....pedig nagy szükségem lett volna rá,...arra az emberre,hogy észrevegye,....nem vagyok jól,...segíts!!....akkor inkább eltitkoltam,..és nem beszéltem róla,..csak is azok tudták,akik velem voltak,és átláttak rajtam,....nagyon sokat segítettek,...pusztán azzal,hogy mellettem vannak!!....és tanácsot adnak!!Szép apránként,.....kihúztam magam a gödörből,...könyvek,....az internet,...az akaratomból,és a saját gondolataimból merítettem erőt!!Elhittem,..és valahol mindig is tudtam,hogy ez egy állapot,ami azért van,hogy megoldjam!!...és nap mint nap fejlesztem magam,...és a hitem növekedni kezdett,...kezdtem megbízni magamban,...kezdtem rájönni,hogy fontos,és értékes lehetek én is,...és az is vagyok!Hihetetlen erőt ad,hogy segíthetek másoknak,....ettől a lelkem szárnyal a boldogságtól!!Ez az én történetem,..és nem is régi történet,...még mindig van mit csiszolni rajtam,...de nem bánom,...ma már élvezem!! Belehaltam???....igen,......de Újjászülettem!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése