2012. október 27., szombat

Figyelj! :)

                                                                               
Az én igazságom,az nem biztos,hogy ugyanaz mint a tiéd.Amit én igaznak tartok,és felismertem, az az én megfigyeléseimen,és érzéseimen alapszik.De az én igazságom,amit én megtapasztaltam ,segíthet neked   abban,hogy felismerd a saját magad igazságát.Figyeld meg mi az amivel azonosulni tudsz,mi az amit igaznak hiszel bármiben,mi az amivel együtt rezegsz és lelkesít,felemel téged. Lelked úgy is elvezet ahhoz ami neked szükséges,csak figyelned kell,hogy mit mutat neked!  :) Ezekre figyelj nagyon,és ezek által tudod felépíteni a saját Világodat , és az Igazságodat.Ne feledd,az érzéseid segítenek,és elvezetnek a te megismerésedhez,és igazságodhoz!Lehet,hogy találkozol valakivel ,vagy a kezed ügyébe akad egy könyv,...egy film ami felnyitja a szemed,és nagy hatással lesz rád!!Volt már olyan veletek biztos,hogy valakinek odaadtatok egy könyvet,hogy olvassa el mert rád nagyon nagy hatással volt,és ajánlod neki is,hogy olvassa el,és nála a hatás elmarad,...hát nem véletlen,mert az a könyv neked szól,és a mondanivalója csak rád van olyan hatással,mert neked kellett megtanulnod belőle valamit ami lehet egy életre megváltoztatja az életedet,vagy a világról kialakult nézetedet!Csak FIGYELJ az érzéseidre,...a Lelkedtől érkező apró üzenetekre,legyél befogadó,és hagyd,hogy vezessen a Lelked,mert ő mindig irányt mutat neked,és elvezet ahhoz ami által rábukkanhatsz,és megismerheted az IGAZSÁGOT!  :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése