2012. február 4., szombat

A Hit törvénye

                                                                                 
A hit nem más, mint a belső bizonyosság, hogy amit kívánok, az meg is valósulhat.A belső tartás teszi az embert igazán pozitív gondolkodásúvá akkor is, ha az életben nehézségek adódnak, hiszen felismeri bennük a feladatot és a lehetőségeket, melyeket az élet kínál neki.Ami korlátok közé kényszerít, az az én gondolatom és az én hitem. Ha megnyitom magam, gondolataimat és hitemet kitágítom, megszüntetem ezeket a korlátokat, minden lehetővé válik számomra, és a lehetetlen szót kitörölhetem a szótáramból.Fel kell ismerni, hogy minden jól van, ahogy van, mert minden engem szolgál és nekem nyújt segítséget.A hit nem más, mint emlékezés az ember saját isteni természetére.Nem az történik amit akarunk, hanem az, amiben hiszünk. A hit szellemi ereje összekapcsol bennünket az univerzum egyetlen erejével, amely számára nincsen lehetetlen.A tudás tényeket állapít meg, a hit tényeket teremt.A hit aktiválja bennünk a teremtőerőt, és arra kényszeríti az energiát, hogy az általunk kívánt formát öltse magára.Ide tartozik az imával kapcsolatos törvényszerűség is. Azt mondja a szentírás, hogy aki kér annak megadatik és aki kopogtat az bebocsájtást nyer. Az ima egy gyönyörű színekkel és formával rendelkező gondolatforma és ereje, energiája az ima elmondójának rezgésszintjétől függ. Egy kétségbeesett, félelmekkel teli személyiség, kérő vagy könyörgő imája a nagyon alacsony rezgésszint miatt nagyon gyenge és szinte teljesen hatástalan. A kérő ima a fenti szellemi entitások szemszögéből nézve etikátlan és alacsony szellemi szinvonalat tükröz. Kifejezi küldője panaszát, elégedetlenségét és bizalmatlanságát azzal a szellemi hierarhiával szemben aki számunkra mindent megad amire szükségünk lehet a feladataink elvégzéséhez.Kéretlenül is mindent megkapunk, pontosan mindig azt, amire ebben a pillanatban szükségünk van, mert ők és felsőbb énünk jobban tudják azokon a síkokon, mint én itt lenn a többszörösen is lefátyolozott tudatommal. Egyik legmagasabb rezgésű és energiájú ima a hála imája, a köszönet és boldog mindentelfogadás imája. Ez már egy megemelkedett tudatosság nagyon magasszámú rezgése. A pozitív gondolkozás és a folyamatosan átérzett hála csodálatos hatásaként mindörökre megszűnik a félelem és az aggódás érzése.
Ne aggódj , ne töpreng feleslegesen dolgokon , :)) Egyszerűen élj , hagyd hogy a lelked azt tegye amit akar , amit szeretne , amire vágyik , -----és most nem gyere nekem azzal hogy nincs rá pénzem , nekem úgysem sikerül , én ehhez kevés vagyok stb !!!!!!!!!!!!!!! ezeket felejtsd el örökre !!!!!!!! De tedd azt amit szeretnél , NE hidd el mert én azt mondom , éld át , azzal akivel éppen szeretnéd :)))))))))))))) Ölellek bennetket Merkaba (forrás:Az,hogy itt vagy  nem véletlen.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése