2012. október 24., szerda

Kérjük az égi segítséget.

                                                                               
Bátran forduljunk az égiekhez,..és bármi kérésünk van hozzájuk tegyük meg nyugodtan,őszintén,és tiszta szívvel!!Ők arra várnak mikor szólítjuk,és kérjük segítségüket!!Vezetik,segítik életünket akkor is ha nem kérjük,de a segítség hamarabb,és gyorsabban megérkezik,ha ezt tudatosan kérjük az égiektől,a lelkedtől,...angyaloktól!!Bármennyire is tudják ők kérés nélkül is azt,hogy te mit szeretnél,..mit akarsz,ők türelemmel arra várnak,hogy megkérd őket!!Én úgy szoktam,hogy lecsendesítem az elmém,kitisztítom a gondolataim,gyújtok egy fehér gyetyát,és kérem az égiek segítségét,vezetését,és tanítását!!Ami a legfontosabb,hogy bármit is kapok,megköszönöm nekik,és az is előfordul,hogy elsőre nem is úgy tűnik,hogy az amit kaptam,nem a célomat megvalósulását segíti,de rá kell jönni,hogy mindig azt kapom ami nekem akkor a legmegfelelőbb,amire szükségem van,ezeket a helyzeteket fel kell ismerni,mert bármi történik veled,az csak is azért van,hogy felismerd,és tanulj belőle!!Amiről soha sem szabad megfeledkezni az az,hogy bármit kapunk,most az lehet jó,vagy éppen kevésbé kellemes a számunkra,sose felejtsük el megköszönni,mert ez nem más mint tanítás,és lehet,hogy egy bizonyos dolgot "negatívként" élek meg,de ha figyelmes vagyok,és tanulok a helyzetből,akkor ez a későbbiekben megváltozik,és megkapom azt amit eredetileg kértem is,és közben rengeteg tapasztalatot szerezhetek!!!!Kérjünk bátran,és lássuk,vegyük észre azt,hogy mennyien segítenek nekünk,bízzunk az égi segítségben,és vezetésben,hogy bármi történik ne keseredjek el,mert minden csak is a javamat szolgálja!!....és egy őszinte,tiszta Ima legyen válasz a segítségükre,..és ez nem más csak ennyi:KÖSZÖNÖM

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése